I-mens logo
Coördinator Zorg 24
Solliciteer als één van de eersten

Introductie

Haal jij energie uit het opmaken van een efficiënte werkplanning? Zie je jezelf als een teamcoach met een hart voor de zorg? Ben jij degene die deze 2 uitdagingen kan combineren?

Dan ben jij de persoon die we zoeken!

Als Coördinator Zorg 24 sta je in voor de opmaak en beheer van planningen, evenals het coachen van dit team van basismedewerkers.

Je staat er echter nooit alleen voor! Samen met een team van collega's sta je in voor de coördinatie van de gezinszorg en de aanvullende thuiszorg.


Jouw verantwoordelijkheden

  • Je staat in voor de opmaak en het beheer van de planning:
    • Je maakt werkroosters op in de planningstool met het oog op de continuïteit van de hulpverlening.
    • Je registreert annulaties van klanten en zoekt vervangposten.
    • Je plant de zorg voor onze klanten nauwgezet in en bent mee verantwoordelijk voor het tijdig doorgeven van de planning aan onze medewerkers. Dankzij de planningstool stem je vraag en aanbod makkelijker op elkaar af. Ziekte of verlof van de medewerkers horen erbij, maar dankzij die tool en jouw creatieve geest vul je die uurroosters toch keer op keer goed in.
    • Je bent alert en houdt rekening met de CAO-regels bij het inplannen van je medewerkers.
       
  • Inzake de communicatie met de klanten:
    • Je zorgt voor een vlotte communicatie met de vertegenwoordiging van de klanten in verband met de organisatie van de zorg.
    • Je communiceert telefonisch en/of via mail met klanten over wijzigingen in de voorziene planning.
       
  • Als coördinator, begeleid en stuur je medewerkers aan:
    • Je coacht de zorgmedewerkers in de uitvoering van hun job.
    • Je evalueert hun functioneren door middel van periodieke evaluatie- en functioneringsgesprekken.
    • Je organiseert en leidt wijkwerkingen en werkvergaderingen.
    • Je onthaalt nieuwe medewerkers.
    • Je volgt klachten van cliënten op en bewaakt de kwaliteit van de geleverde hulpverlening.

Jouw profiel

  • Je bent in het bezit van een bachelor diploma, bij voorkeur binnen het studiegebied Sociaal agogisch werk, Gezondheidszorg of een master diploma.
  • Goede kennis van MS-office
  • Zeer goede kennis Nederlands en een basiskennis Frans en Engels
  • Goede communicatieve vaardigheden (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Ervaring met sectorwerk is een pluspunt
  • Je bent organisatorisch sterk en behoudt steeds het overzicht.
  • Een eerste ervaring met het opmaken van personeelsplanning is een pluspunt.
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B en een eigen wagen.

Ons aanbod

  • Contract van onbepaalde duur
  • Deeltijds uurrooster (30u/week, uurrooster samen te bespreken)
  • Gewenste startdatum: zo snel mogelijk (te bespreken op basis van jouw beschikbaarheid)
  • Standplaats: hoofdkantoor i-mens, Tramstraat 61 9052 Zwijnaarde
  • Je valt onder het bevoegde paritair comité 318.02. Het minimum startsalaris aan nul jaar anciënniteit bedraagt € 2.640,34 (barema B1Bter bruto-maandsalaris voor een deeltijdse (30u) tewerkstelling, aangepast aan de huidige index)
  • Je ontvangt maaltijdcheques per gewerkte dag (€6)
  • Je woon-werkverkeer met de trein wordt volledig vergoed door de werkgever. Voor andere vervoersmiddelen wordt een tussenkomst voorzien, net als voor parkeeronkosten
  • Gratis omniumverzekering voor dienstverplaatsingen met eigen wagen
  • Laptop en smartphone
  • Wij bieden de mogelijkheid om in te tekenen op een voordelige hospitalisatieverzekering
  • Je hebt recht op een 13de maand
  • Wij streven in onze selecties zoveel mogelijk naar tewerkstelling in eigen streek
  • Als personeelslid ontvang je kortingen bij meer dan 3600 bedrijven in heel België!



Logo I-mens
I-mensMedische-, sociale- en gezondheidszorg
11 JobsBedrijfsprofiel

Locatie

I-mensTramstraat 61, 9052 Gent (Zwijnaarde ), België
Reistijd
- - : - -

Bedrijfsvoordelen

Extra medische diensten
Pensioenplan
Flexibele werkuren
Bedrijfslaptop
Parkingplaats
De opgesomde voordelen zijn van toepassing voor het bedrijf en kunnen verschillen, afhankelijk van de functie of afdeling.
Extra medische diensten
Pensioenplan
Flexibele werkuren
Bedrijfslaptop
Parkingplaats
Werknemerskortingen
Maaltijdcheques
Mobiele telefoon
Coaching
Thuiswerk
Bedrijfswagen
Openbaar vervoer
De opgesomde voordelen zijn van toepassing voor het bedrijf en kunnen verschillen, afhankelijk van de functie of afdeling.